Zomaar een tekst| Un petit bisou

Soms krijg je een tekst in je hoofd en denk je, hier kan ik iets mee. Een ritme erbij en een lied is geboren. Un petit bisou is een klein kusje. Lief en teder, maar toch zo verraderlijk.
Un petit bisou
Wat ben ik aan het doen?
Mijn lippen drukken tegen jou
Omdat ik heel veel van je houd
Ik weet niet meer wat te doen
Ik houd dit niet vol
Un petit bisou
Wat doe jij me aan?
Je ligt tegen me aan
Je koude voeten in mijn rug
Ik wil nooit meer terug
Laat me niet gaan
Un petit bisou
Ik zie niet wat jij doet
De gordijnen zijn dicht
En het licht is weg
Ik hoor je heel dichtbij
Maar ik hoorde niet wat jij zei
Un petit bisou
Je houdt me gevangen
En smeekt in de nacht
Of ik je niet kan laten gaan
Ik weet hoe jij je voelt
Maar ik luister niet naar wat jij zegt
Un petit bisou
Iets neemt ons beet
Het zou fijn zijn als jij of ik het weet
Geef me nog eenmaal een laatste kus
Dan weet ik dat onze liefde nog lang niet is uitgeblust
Ik hoop dat onze liefde nog lang niet is uitgeblust
Un petit bisou
Un petit bisou
Un petit bisou
Un petit bisou
Un petit – petit bisou
Un petit bisou
We zijn nog steeds bij elkaar
Jij en ik houden nog van mekaar
Ik geef je nu een kus
Hopelijk krijgen we dan eindelijk rust
Vol met nieuwe levenslust
Un petit bisou
Je ligt op bed
Je maakt van mij een marionet
Voor jou is het goede cabaret
Maar denk maar niet dat jij het red
Ik geef je een kus
Un petit bisou
Onder de douche gaf je mij een concert
Met een paar valse noten imponeerde je me direct
Het slotconcert ging van retteketet
Maar ik ging niet naar BeterBed
Daar ging mijn eigen voorpret
Un petit bisou
Un petit bisou
Un petit bisou
Un petit bisou
Un petit – petit bisou
Un petit bisou
Un petit bisou
Un petit bisou
Un petit bisou
Un petit – petit bisou
Dan weet ik dat onze liefde nog lang niet is uitgeblust
Ik hoop dat onze liefde nog lang niet is uitgeblust
Un petit bisou
5 thoughts on “Zomaar een tekst| Un petit bisou

Geef een reactie

