#4 Rachel – Het Bloggersportret

Vandaag laat ik de veertigjarige blogger Rachel aan rachel-2het woord. Rachel vertelt veel over de ziekte anorexia, waar ze zelf aan geleden heeft. Als opleiding heeft ze de MAVO afgerond, samen met een opleiding in de fotografie. Dit is dan ook haar grootste hobby.

Rachel’s Column

Een moeder  die een gezin draaiende houd e
n leeft met anorexia op het randje zoals we het hier noemen. Ik ben heel ziek, weeg heel weinig maar haal de kracht en steun uit mijn gezin en uit mijn hobby fotograferen. Anorexia komt dus niet alleen voor bij jongen mensen, maar zoals ik daar het bewijs van ben ook bij de wat oudere. Ondanks dat ik ziek ben geniet ik van alle momenten die ik beleef en de lol die ik met mijn meiden en met mijn man heb :-).

Het Bloggersportret

  1. Hoe zou je je blog omschrijven? Tot welke niche behoort jouw blog?
    Mijn blog valt onder de categorie mensen, gezin en medisch. In deze opzichten schrijf ik van alles en nog wat. Enkele veelvoorkomende onderwerpen zijn beauty, recepten, kinderen en over anorexia.
  2. Hoe lang blog je nu en waar haal je de tijd vandaan?
    Ik blog nu al ruim negen jaar met heel veel plezier. Door mijn ziekte heb ik genoeg ruimte over op een dag om aan mijn blog te kunnen werken.
  3. Wat is voor jou de ‘blog-magie’?
    Mijn blogmagie? Goh, daar vraag je me wat! Jeetje. Ik wil mensen lekkere recepten laten proberen en inzichten te geven in de ziekte anorexia. Wat dit met mensen kan doen en een beetje extra informatie :-).
  4. Welke onderwerpen behandel jij het liefste? En waarom?
    Ik vind recepten het leukste en zeker als je er dan positieve reacties op krijgt van mensen die het gemaakt hebben.
  5. Wat is jouw favoriete geschreven blog?
    Dat is toch wel de eerste meeting die ik had met Cynthia van misslipgloss!

 

rachel-3

Geef een reactie

