4 posts met namen

Vandaag heb ik een collectie gemaakt van columns die ik heb geschreven waarvan de titel een naam is. Zo te zien zijn het allemaal vrouwennamen, haha. Liefde en bedrog. Het komt er allemaal in voor. Veel leesplezier! 

Yentl

Jij, jij bent degene die ik het liefste een berichtje stuur als er iets is. Of ik nou verliefd ben of iets aan je kwijt wilt. Het liefste doe ik dat bij jou. Ik kijk naar je schermpje, waar jouw naam staat, Yentl. Het voelt vertrouwd, ook al heb ik je nog nooit gezien. Kan dat? Voor mij wel hoor, zeg ik tegen mezelf.

De beste

Dominique

Ze kijkt me aan met haar blauwe ogen. Die mooie blauwe ogen. De webcam ruist een beetje. Haar ogen kijken vertrouwd mijn bruine kijkers binnen. Wat ben je mooi, zeg ik. Dominique bloost een beetje. Ze maakt met haar handen de vorm van een hartje. Wat zou ik graag bij haar zijn. Helaas woont ze in het verre Verenigde Staten. Ze glimlacht zo hard, dat het haar heldere, witte tanden ontbloot.

Ilona

Ik stopte tulpen onder alle kussens en zette het huis in brand. Zo boos was ik. Ik rende door de gangen en stormde zes trappen af voordat ik voor het gebouw stond. Het was een behoorlijk huis. Toen ik me omdraaide en het bovenste raam in zicht kreeg, schrok ik. Mijn lievelingsknuffel lag nog boven.

Nog één naam

Melissa

Ik zie je staan, maar zie jij mij ook? Je draait je om en loopt weg door de steeg. Mijn ogen volgen je donkerblonde haren. Ik begin te twijfelen. Wat moet ik nu doen? Ondertussen loop je steeds langzamer door de steeg en je draait je om. De felblauwe ogen van Melissa kijken recht door me heen. Melissa steekt haar hand uit. Ik kijk om me heen.

Welke naam vind jij dat ik aan de collectie moet toevoegen? 


Donderdag 29 december is het een grote dag. Een klein e-book zal als cadeautje op deze blog verschijnen. Mis het niet!

girl-1245835_960_720

Geef een reactie

