Tarot Maandag #2

Op deze derde maandag van november komt er weer een nieuwe Tarot Maandag online. In deze blogpost kun je min of meer lezen wat de kaarten hebben voorspeld voor mij.

De kaarten die de afgelopen week uit mijn deck sprongen hebben verrassend veel te maken met structuur. Daarom gebruik ik de kaarten die mij andere dingen lieten zien. Deze week bespreek ik met jullie Kelken Aas, Staven Schildknaap en Pentakels Koningin.

 

 

Kelken Aas is de kaart van de bevrijding na een drukke of bedroevende tijd. Het staat in het teken van het positieve na het nagatieve, dat verdwijnt. Ik zou open staan voor het goede en het verlangen en voor het geluk in de liefde. Deze kaart laat ook zien dat je kwetsbaar kunt zijn en dat je goed naar je gevoel moet luisteren om niet gekwetst te worden.

Mijn kaart van afgelopen donderdag was Schildknaap van Staven. Het bloed in mijn lichaam zou warm worden en weer gaan stromen. Het zou mijn creativiteit bevorderen en nieuwe plannen aanwakkeren, wat wel heel grappig is, aangezien ik ben begonnen aan een nieuw schrijfproject. De kaart wenst mij in ieder geval succes na een periode van saaiheid.

Volgens de kaart Pentakels Koningin heb ik laten zien dat ik verantwoordelijk en betrouwbaar ben. Deze kaart zegt dat ik de structuur moet leren hanteren die erbij hoort. Rust, warmte en gezelligheid zijn een belangrijke factor. Helaas zat ik gisteren de hele dag op mijn kamer. Het weer maakt ´t  er niet gezelliger op. Zoek je plaats in het leven.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn week in tarotkaarten te zien. Ik ben benieuwd hoe mijn komende week word! Wat gaan jullie de komende dagen doen?

4 thoughts on “Tarot Maandag #2

  1. Hoi! Ik zag jouw e-mail via WordPress, maar kon niet reageren. Ik stuurde mijn bericht naar jouw e-mail, maar kreeg een foutmelding. Kan je mij een ander e-mailadres geven? Wat een ongemak 😦

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

