Bullet Journal – Quotes

In dit deel van mijn Bullet Journal-reeks ga ik je een paar quotes laten zien die ik mijn BuJo heb gezet. Een aantal heb ik zelf bedacht, want ik vind het leuk om te schrijven. Dus dan kan ik ook wel quotes bedenken! En de rest komt natuurlijk uit Harry Potter, hoe kan het ook anders. Ik houd van de quotes die JK Rowling haar karakters heeft meegegeven. Enkele citaten gebruik ik zelf ook regelmatig. Nou zijn er sowieso wel kleine zinnetjes die ik regelmatig zeg:

Yes, yes, yesserdeyes

Jupperdejup

Ben je nou zo dom of doe je nou zo dom?

Nooooit van gehoord

Mama, wat gaan we eten? (Rond 15:30 uur)

Houdoehoje

Oh ja, dan nu natuurlijk nog de quotes uit mijn Bullet Journal :).

quotes-1

quotes-2

Geef een reactie

