Bullet Journal – Muziek, boeken en movies

In deze editie gaat het over mijn BuJo en muziek, boeken en movies. Dit waren gewoon onderwerpen die in mijn Bullet Journal tevoorschijn moesten komen. Ik houd ontzettend veel van Nederlandse muziek, evenals van Schlager en Belgische zangers. In mijn vier pagina’s over muziek. Staat als eerste de artiest in verschillende kleurtjes, gevolgd door de titel van het nummer. Op de bladzijden heb ik verschillende muzieknoten getekend.

Jaaa, boekjes! Ik houd van lezen, ook al heb ik dit jaar ‘pas’ zeven boeken verslonden. Je moet me er de tijd voor geven, zal ik dan maar zeggen, haha. Op mijn boekenpagina heb ik eerst met potlood een boekenplank getekend. De lichtere lijntjes stelden eerst de boekjes voor in twee verschillende maten. Daarna heb ik met een Stabilopen de lijnen overgetrokken en daar kwam een volle boekenplank in zicht! Even inkleuren en MC is klaar 😉

Een filmrol moest de bovenkant worden van de pagina met de films die ik nog moet kijken. Het lijstje is nog niet zo lang, maar dat komt nog wel. Zoals je ziet houd ik van Harry Potter. Hebben jullie nog suggesties voor films die ik kan kijken?

Geef een reactie

