Bullet Journal – MC Kleuver Blog

In deze derde editie van de Bullet Journal-reeks, laat ik jullie een kijkje nemen in hoe mijn blog in mijn BuJo is vertegenwoordigd.

In de schrijflijst houd ik bij wat ik allemaal voor mijn blog heb geschreven. Op de lijntjes schrijf ik de titel van het werk. Waarbij ik in het vakje een vinkje kan zetten of misschien de datum dat het klaar is. Zoals je ziet heb ik heel wat ruimte, zo kan ik genoeg schrijven in een maand.

14256658_320214621658926_1464118528_n      14249229_320214624992259_1344339641_n

Per maand heb ik ook een pagina gemaakt waar ik de statistieken in kwijt kan. In het grote vak schrijf ik dan de posts die reeds zijn gepubliceerd. In de drie langwerpige vakken kan ik dan opschrijven hoe vaak het artikel is bekeken. Dit kan ik per maand drie keer doen, zo heb ik de hoop ik een stijgende lijn, haha.

Hoe ik de ideeën heb opgeschreven, kon je al lezen in het artikel van vorige week. Deze is hier te lezen.

Vond je het een leuke blog?  Klik dan op het sterretje.

Geef een reactie

