Bullet Journal -Inspiratie en verhalen

In deze editie over mijn Bullet Journal ga ik het hebben over mijn inspiratiepagina’s en over zevenwoordverhalen en wat dat dan zijn. Misschien heb je wel soortgelijke journals of vind je het ook een leuk idee? Lees dan deze blogpost verder!

Inspiratiepagina’s

Deze doodsimpele pagina heb ik opgefleurd met een leuk lampje. Dat vond ik er wel bijpassen. Verder heb ik mijn ideeën er al kort ingezet. Een column over schrijven, welke spoedig op mijn blog komt, staat als tweede op de pagina. Verder met nog meer ideeën waar ik columns over kan schrijven. Op de pagina, die daarnaast staat, welke je niet ziet op de foto, heb ik gezet wat voor projecten ik zou willen.

Ik beschouw inspiratiepagina’s al heel handig. Ik lig wel eens in bed na te denken en ja, dan komen de ideeën nog wel eens aanwaaien. Dan is het heel gemakkelijk om mijn BuJo te pakken en een pen en mijn ideeën erin te schrijven. Want ja, je korte geheugen slaat dingen maar voor drie minuten op = weer wat geleerd, haha.

Zevenwoordverhalen

Zevenwoordverhalen zijn zinnen van zeven woorden met een betekenis. In één zin moet het duidelijk zijn wat er bedoelt wordt. Dit kunnen poetische zinnen zijn of eigenlijk gewoon onzin. Het gaat erom dat je het leuk vind, haha!

One thought on “Bullet Journal -Inspiratie en verhalen

Geef een reactie

