Hoofdpijn 

Hoofdpijn, je kunt er zomaar last van hebben. Soms uit het niets, soms met een reden. Maar deze week is het een niet zo’n leuke reden. Ik moest een raampje open doen, dus dat deed ik. Maar op het moment dat ik me wou omdraaien, zakte ik in elkaar. Rollend met mijn ogen belandde ik met mijn hoofd op de tafel en rolde daarover nog even verder. Toen ik vervolgens op de grond belandde kreeg ik stuiptrekkingen. Ondertussen riep mijn moeder mijn naam en dat ik bij moest blijven. Ik wou haar beantwoorden, maar dat kon ik niet. Even later zat ik weer aan tafel, met hoofdpijn.

Vorige week had ik scoutingkamp met allemaal lieve kindjes. Zeer geslaagd met een hoop gezelligheid, tot zondag. Door de stress en de spanning zakte ik weer in elkaar. Ook hier bleek dat de grond hard was. Gelukkig kon mijn beste vriendin me nog opvangen. Daar ben ik haar heel dankbaar voor, anders was het misschien anders afgelopen. Mijn langgeplande kamp was voor mij abrupt afgelopen. Ik werd opgehaald en op bed gelegd. Gelukkig, uhum, kreeg ik meteen nog meer hoofdpijn dan dat ik al had.

Nu zit ik hier op bed, met hoofdpijn en verrekte spierpijn. Je kan het vergelijken met dat een dikke plank stevig op je hoofd wordt gedrukt, zo voelt het. Niet echt een pretje dus. Heb ik nu een zware hersenschudding? Moet ik nu in het donker liggen?
In ieder geval heb ik een week rust gehad, wat me zo niet aansprak. Ik heb nog zo veel te doen, schrijven, vakantie voorbereiden, training, stage. Maar voor nu nog maar een paracetamol om mijn hoofdpijn te onderdrukken.

 

3 thoughts on “Hoofdpijn 

Geef een reactie

