Dutch Woods Pictures

SAM_0106

Ook afgelopen maand was ik in het bos te vinden met mijn camera! En dat wel vijf keer. In het begin zaten er nog geen blaadjes aan de bomen, zo te zien!

SAM_0108

Dit is de plek waar ik je het liefste op je mond zou willen pakken!

SAM_0123

Ook deze bordjes staan veelvuldig in het bos. Ze noemen het rustgebieden. Even voorbij dit pad kwam ik vier reeën tegen, hartstikke mooi om te zien!

SAM_0128

Een mooi pad met hoge bomen vormt het begin van een wandelstelsel in het bos.

SAM_0144

SAM_0161
Mijn favoriete plek in de mooie Veluwezoom, de Carolinaberg!

 

SAM_0171Heerlijk om zo relaxt door het bos te wandelen!

One thought on “Dutch Woods Pictures

Geef een reactie

