Song: Hyper

Omdat het vandaag zulk mooi weer is! En ik daar hyper van wordt.

 

Ik voel me goed in me vel

Dus trek maar aan mijn bel

Dan gaat de deur open

En gaan we snel hardlopen

 

Ik ben zo hyper

Zo hyper, hyper, hyper

Zo hyper ben ik vandaag

Ga aan de kant

Ik kom eraan

Want ik ben zo hyper, hyper, hyper

Zo hyper ben ik vandaag

 

Neem me maar mee

Naar de grote zee

Gezellig met z’n twee

Samen op de Noord-Zee

 

Ik ben zo hyper

Zo hyper, hyper, hyper

Zo hyper ben ik vandaag

Ga aan de kant

Ik kom eraan

Want ik ben zo hyper, hyper, hyper

Zo hyper ben ik vandaag

 

Samen met de bal

Lekker overgooien

Wij zijn samen kristal

Fijn samen klooien

 

Ik ben zo hyper

Zo hyper, hyper, hyper

Zo hyper ben ik vandaag

Ga aan de kant

Ik kom eraan

Want ik ben zo hyper, hyper, hyper

Zo hyper ben ik vandaag

 

Dan komen we thuis

Met een mok chocolademelk

Daarna ga jij naar huis

Met een extra chocolademelk

 

Ik spring, spring

Ik spring, spring, spring

Ga maar aan de kant

Want ik kom eraan

Ik spring, spring, spring

 

Ik ben zo hyper

Zo hyper, hyper, hyper

Zo hyper ben ik vandaag

Ga aan de kant

Ik kom eraan

Want ik ben zo hyper, hyper, hyper

Zo hyper ben ik vandaag

 

Geef een reactie

