De Top: Bestemmingen

In deze top mijn favoriete bestemmingen voor een reis. Dat wil niet zeggen dat ik er ook al ben geweest! Maar we zullen eens even kijken waar mijn hartje heen wil gaan:

  1. Yeah! Daar gaan we weer. Natuurlijk staat dit land in de top 5! Spanje, olé! Regelmaat is natuurlijk iets heel erg moois. Dus acht keer Spanje op rij is een feest. Daarom doen we er gewoon een vakantie bij!
  2. België, België, België! Ik zou graag nog eens naar onze Zuiderburen gaan. Hun taaltje is toch erg aanstekelijk hé? Vind je ook niet?!
  3. Een land waar ik heel nieuwsgierig ben, is Griekenland! Ik ben heel erg benieuwd naar baklava en nog meer ander lekker eten. Want ja, eten moet je toch. Dan kun je beter lekker gaan eten!
  4. Laten we voor nummer vier dan meer eens buiten Europa gaan! Zuid-Afrika, het land van de Big Five en half-Nederlands. Ik zou wel eens op safari willen gaan hoor. Als het maar zonnig is en ik bruin thuis kom.
  5. Over deze laatste moest ik heel goed nadenken. En ik denk dat we weer terugkeren naar Europa. Ik zou graag het landschap van IJsland nog een keer onder ogen willen komen. IJsland is helemaal bedekt met vulkanisch gesteente. Dat is iets wat ik graag wil zien 🙂

 

Geef een reactie

