Song: Dansen

Het liedje Dansen heb ik geschreven in februari 2015. Een dik jaar geleden dus! Feest lekker mee 😉

 

Ik wil met je dansen.

En met je sjansen.

Dat vind ik leuk, jaja.

Wil met je dansen.

En met je sjansen.

Dat vind ik leuk, jaja.

 

Ik pak je beet.

En neem je mee op de dansvloer.

Ik pak je hand.

Jaja, dat versterkt onze band.

 

Ik wil met je dansen.

En met je sjansen.

Dat vind ik leuk, jaja.

Wil met je dansen.

En met je sjansen.

Dat vind ik leuk, jaja.

 

Je neemt me mee om te dansen.

Langzaamaan wil je met me sjansen.

Je geeft een kus en kijkt me aan.

Vol verlangen gaan we samen naar de maan.

 

Ik wil met je dansen.

En met je sjansen.

Dat vind ik leuk, jaja.

Wil met je dansen.

En met je sjansen.

Dat vind ik leuk, jaja.

 

Ik neem je hand.

Ik neem je mee.

Samen gaan we naar de zee.

Gezellig met z’n tweeën dansen.

 

Ik wil met je dansen.

En met je sjansen.

Dat vind ik leuk, jaja.

Wil met je dansen.

En met je sjansen.

Dat vind ik leuk, jaja.

 

Je kijkt me aan.

Dan kunnen we gaan.

En gaan we samen naar de sterren toe.

 

Ik wil met je dansen.

En met je sjansen.

Dat vind ik leuk, jaja.

Wil met je dansen.

En met je sjansen.

Dat vind ik leuk, jaja.

 

Ik wil met je dansen.

En met je sjansen.

Geef een reactie

