De Top: Favoriete plaatsen

Yess, vandaag weer en nieuwe De Top. Vandaag neem ik je mee naar vijf van mijn lievelingsplekken. Kijk mee door dit bericht te openen. 😉

Zoals ik al zei geef ik je vandaag een kijkje in mijn favoriete plaatsen.

Op nummer één staat mijn eigen kamer natuurlijk! Hier breng ik vele uren door. Eigenlijk is het mijn woonkamer, eetkamer, schrijfkamer, slaapkamer en kantoor in één. Mwa vijf in één dus. Haha.

#2. Dat is sowieso het scoutinggebouw. Hier breng ik daarna misschien wel het meeste tijd door. Ik loop al zeker twaalf jaar hier rond. Och, wat wordt ik toch oud.

Wat staat er toch op nummer drie? Hier heb ik zeker wel even heel lang over na moeten denken en eigenlijk weet ik het nog steeds niet. Daarom staat op nummer drie de Carolinaberg. Op deze heuvel in de Veluwezoom komen 14 lanen uit. Elk gaan ze een andere kant op. Deze plek vind ik echt mooi. Ik ben zeker van plan om eens mijn schrijfspullen te pakken en op deze plek een verhaal te schrijven.

#4. In deze serie komt hij als laatste, maar ik ben er al zeker acht keer van mijn leven geweest: Spanje! Espana, olé. Het land van zon, paella en het strand. Ik houd hiervan. Ik kan ook niet wachten op het gevoel dat we weer de Spaanse AP7 oprijden. Wat mij opvalt in Spanje? Dat is vooral dat alle boulevards rode met witte tegels hebben.

Bedankt voor het lezen van deze De Top!

 

Geef een reactie

