De Top: Favoriete films

Favoriete films

  1. Ja hoor, daar is ie weer! Harry Potter staat natuurlijk op één in deze lijst, maar wel samen met alle delen tegelijk. Harry Potter and the Chamber of Secrets is absolutely my favourite! Gelukkig heeft Bonnie Wright een groot aandeel in deze film. Ik vind haar echt heel erg leuk!
  2. Op twee staat de Franse film Bienvenue chez les chtis. Hierin neemt de directeur van de post een verkeerde zet. Alle mensen die goed werk leveren, mogen gaan werken aan de Cote d’Azur. Andere mensen gaan naar het noorden. Bedenk nu maar zelf welke kant de film opgaat!
  3. We blijven nog even in Frankrijk met Mr. Bean on Holiday. In deze hilarische film zien we Rowan Attkinson als de even leuke en altijd grappige Mr. Bean. Ik denk dat deze film niet eens uitleg nodig heeft. Lachen gegarandeerd!
  4. Mijn jeugdhelden Samson & Gert mogen in dit lijstje natuurlijk ook niet worden vergeten. Samson & Gert: Hotel op stelten is een film met humor en een belangrijke boodschap; vriendschap.

Natuurlijk heb ik ook films die nog op mijn lijstje staan om te kijken. Dit zijn onder andere: Jurassic World, Godsend en Boogeyman.

Geef een reactie

