De Top: Favoriete muziek

Favoriete muziek

In de tweede De Top gaat het over mijn favoriete muziek. De mensen om mij heen weten al vrij goed dat dit echt typische Nederlandse muziek is. Meestal ook van de Neerlands beroemdste musici in ons land. Denk hierbij aan Jan Smit, Guus Meeuwis, Marco Borsato.

  1. Guus Meeuwis – Bij ons thuis misschien wel de meest gedraaide artiest. Ik vind het heerlijk om op zijn nummers mee te zingen. Heel poëtisch ook;
  2. De échte toppers van Marco Borsato ben ik ook heel blij mee. Als je ’s ochtends wakker wordt zijn dromen toch echt bedrog;
  3. Vroeger ben ik eens naar een concert geweest van Jan Smit. Tegenwoordig luister ik niet veel meer naar hem, maar ik vind dat hij wel op drie mag staan nog;
  4. Klubbb3, ook Jan Smit is lid van deze boyband. Samen met Christoff en Florian zingen ze een Duits reportoire. Hun nieuwe CD vind ik echt een topper. Schlager ist Geil!;
  5. K3 kan vast wel op 5 toch? Hun teksten zijn eigenlijk helemaal niet zo kinderachtig. Maar het sluit wel mooi aan ;).

Carnaval is dan misschien net geweest, maar ook deze staat bij mij op het lijstje hoor. Lekkere hoempapa-muziek! Zoals ik dat altijd noem dan.

De carnaval top 3, Alaaf!:

  1. Lamme Frans, het is altijd carnaval;
  2. Johnny Purple;
  3. Pap & Pudding
Geef een reactie

