De Top!: Favoriete boeken

In deze eerste De Top! vind je een aantal van mijn favoriete boeken.

  1. Harry Potter: Natuurlijk staat hij op nummer één! Had eigenlijk ook niet anders gekund. Of wel dan? De tovenaarswereld heeft zo’n grote druk op mij gelegd, dat de Minister van Toverkunst wekelijks raad aan mij moet vragen. Want ja, ik heb de Zegevlier, dus daarmee meteen de ‘most powerful’ tovenaar van de eenentwintigste eeuw.
  2. Ik Reis Alleen: In deze regelrechte thriller gaat Holger Munch samen met Mia op zoek naar de dader van de bizarre kindermoorden van de laatste tijd. Wie o wie zit erachter? Dit is echt een meesterechte thriller. Het boek houdt je tot aan de laatste pagina in spanning.
  3. Kwetsbaar: Een spannend boek door Linda Jansma. Janine is eigenaresse van Club Mercury. Een goed lopend bedrijf in Amsterdam. Helaas achtervolgd haar verleden haar nog steeds. Wat gebeurt er? En wie gaat er dood?

Zoals je ziet houd ik van fantasieboeken, maar thrillers zijn ook echt mijn favoriet! Je weet nooit wat er op de volgende bladzijde gebeurt. Door de plotten die in het boek staan, denk je steeds dat je weet wie het gedaan heeft. Maar uiteindelijk weet je het nog steeds niet.

 

 

 

Geef een reactie

